Hanna är klumpig idag.

Och pratar om sig själv i tredje person :). Sitter o kollar på youtube klipp ^^. Jag har inte kunnat prata llr gå idag... Jag är verkligen trött, vet inte vad som är fel med mig idag haha. Har ramlat in i Nicole typ 3 ggr o hon har typ slagit mig omedvetet så många gånger att jag inte kan räkna dem haha. Höll också på att gå in i min foto lärare, gick ut i ett rum hon skulle in i o jag typ skrek... Så smart tjej jag är :) jag är trött och ska faktiskt plugga nuu!! Ska vara duktig, imorgon så ska jag gymma på morgonen m Julla o Mamma och sedan har jag natur, och efter det ska jag göra lite arbete som jag ligger efter i, sedan ska jag hem o sedan på cheerleadning träning :) så taggad!! Dock har jag redan träningsverk från måndagen, men men ^^ ska i alla fall kolla klart på mina youtube klipp o sedan plugga, puss på er!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0