Trött.

Har varit på allmänt dåligt, förlåt. Var hemma från skolan idag. Mådde inte bra. Så förlåt. Men alla har dåliga dagar right? Va å hämtade mina glasögon idag som jag hade "beställt" ser så mycket klarare nu men får huvudverk av dem , antar att jag måste vänja mig. Kollar på 8 simple rules. Handlar om n familj. Den gjordes 2002 så den är gammal. I alla fall så har jag kommit till säsong 2 och där dör pappan. Alltså han dog i verkligheten så de gjorde att han dog i serien också och det är jätte sorgligt. Konstigt va? Blir känslosam över en tv serie. Över att någon jag inte känner har dött för år sedan. Det fick mig i alla fall att tänka på min mormor. Hon dog när jag gick i 1 an eller förskolan tror jag. Saknar henne jätte mycket. Ska i alla fall fortsätta kolla på serien. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0