Släkt på besök!

Jag vaknade å fixade lite saker, sedan senare på dagen runt 4 åkte jag och pappa till täby och jag köpte lite saker, hehe, köpte tortshampo, hår nålar, hårtoffsar, mac läppstift, hoola bronser och cream ögonskugga,(bild som suger) åkte sedan hem och så smsade Matilda å frågade om hon fick låna en klänning, de slutade med att jag spran över hem till henne och sminkade henne!! Det var jätte roligt! Älskar att sminka människor + mig själv hehe. Min gudmor och hennes man kom hit idag och käkade middag. Hade trevligt, tänkte egentligen kolla på film men satt å pratade med Mamma å min moster istället! Mycket roligare och skrattade mycket. Hade roligt. Sedan fikade vi å pratade om jobbiga saker. Mår inte så bra nu dock. Behöver träffa Nicki.. Ska i alla fall träffa Linnea imrn, saknat henne!! Gillar min moster o hennes man jätte mycket!! som en extra familj, Ska försöka sova nu i alla fall, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0