Godmorgon alla trevliga människor!!

Är så himla trött, hade alarm på halv sju men hade tydligen inte vaknat av dem... Skumt, somnade ganska sent igår.. Måste börja lägga mid tidigare i alla fall. Ser inte fram emot att gå upp kl. 6 på morgonen resten av veckan.. Har inte gått upp än ligger fortfarande i sängen, hoppas jag inte har så mycket träningsverk så jag inte kan gå/ röra mig, skulle behöva mina axlar till min kilo tunga väska. Va å träna igår vet inte om jag skrev det, var i alla fall på cirkelgym för första gången o det var roligt faktiskt! Fast tog nog i lite mycket för att inte har tränat på 3-4 månader. I alla fall ska jag snart försöka orka gå upp, snark. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0