Bakat!!

Har bakat muffins med choklad topping!! Det var super gott!! Brukar få för mig att baka inland tycker det är jätte kul!! Receptet hittar nu hääär!! Dubblade allt och sedan fyllde 16 stora muffinsformar med typ 2/3 delar smet, sedan när muffinsarna var klara dvs runt en kvart, tio minuter så tog jag ut dem, dock vart de på gränsen till brända men dem var skitgoda!!! I alla fall så borde jag plugga nu men orkar inte, lat som jag är och det var ett inlägg som publicerades men nu kan jag inte ta bort det, är fett irriterad hehe(fixat). Men men, kollade på inspelad X faktor från igår, så ska kolla på dagens program imorgon, jag brukar inte vara så intresserad av musikprogram, dvs som typ idol, eller jag tycker att det bara är roligt att se uttagningarna, i alla fall så följer jag detta program, tycker det är annorlunda. Ska i alla fall plugga bu, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0