Ligger i sängen

Har gjort mig i ordning och ligger nu i min säng, jag känner att jag håller på å bli sjuk, men jag ska träna med Linnea imorgon i alla fall!! Det börjar bli skit kallt på dagarna å jag måste verkligen klä mig varmare!! Har typ "trånga" tårkanaler också för att när det är kallt ute så tåras alltid mitt högra öga upp och det är skitjobbigt om jag har sminkat mig jätte fint och så blir det förstört..... I alla fall så är jag lite taggad till i morgon i alla fall, ska bli skönt men jobbigt o träna hoppas det inte är så mycket folk bara.. Kollade på gossip girl också å har blivit kär i serien all over again!! Vill ha boxen!! :$ ska nog önska mig i julklapp eller något ^^, puss finisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0