Zleaiipyy.

Är trött, vet att jag inte har uppdaterat så mycket men har inte orkat suttit framför datan. Eller jag har suttit framför datan men inte orkat bloggat. I alla fall, I fredag så hade Bella fest, det var roligt och vi hade kul hihi, sedan igår så skulle jag beta av min lista men mamma frågade om jag ville åka och shoppa... kan ju inte tacka nej till det haha XD. Så vi åkte o shoppa och sedan hämtade upp Sofia när hon hade tränat klart. På tal om träning ska ja o Julla gymma idag, hon ska bara vakna först :p. I alla fall så fick jag en "sport BH" av mamma, super snällt!! Har inte köpt ngt typ så är fett stolt över mig själv. Måste göra sysslor hemma så jag får pengar för det hehe. Ska nu ut och sopa gatan efter jag har bytt om, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0