Trött.

Har inte gjort så mycket idag. Tv, data, sola, sopat uppfarten. Känner mig manlig. Nej men jag fick kramp i armarna.... svag som jag är och är nästan 99% säker på att jag kommer få blåsor på händerna imrn. Fick också ont i magen av någon konstig andledning. Har typ fortfarande ont i den. fml. Har tagit paous fårn mobilen idag också, kände att det behövdes. Måste sluta vara så beroende av allting. Ska i alla fall spela lite bubble stuggle nu och sedan gå å lägga mig. Hade tänkt se på film men syster sover i arbetsrummet å det är inte lika mysigt att kolla på nedervåningen och jag vill inte kolla på film på datan för det är krongligt m.m. Har filmat videos idag. Tycker det är kul tihi. Inga av dom kommer dock upp på bloggen. Töntig som jag är, hehe. Ska i alla fall spela bubble struggle. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0