Duktig !


Känner mig fett duktig ! Har gjort nästan allt som står på min "Att göra" lista ! Har histora o skit kvar. Jag och plugga är ingen bra kombination. Vill baka ! Ska nog baka brownies(?) för det är så jäkla gott och det är choklaaad! Älskar choklad har inte käkat det på superlänge.. har ju godisförbud. Lyssnar på super bra musik o är på ovanligt bra humör! Min sötnos Linnea fyller också år så grattis till henne!!!<3 Hoppas hon får en underbar dag ! Ska se till o träffa henne snart ! Det var länge sedan vi fikade så jah ;). Har fotat också som jag har till en uppgift och det har gått superbra ! Har dock lite kvar men ska höra med Nicole vad hon har också så så fixar vi säkert till det ! :D aja ska lyssna på lite mer asum musik och sedan göra mig i ording plugga o kanske se på en film, puss sötisar!<3 (gamla o snygg bild på mig och Linnea för hon fyller år idag!! Grattis igen världens bästa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0