Mina allra bästa vänner.


Linnea - Du är världens underbaraste människa, du är så himla snäll, snygg, smart, bäst, och jag är typ allt tvärt emot, nästan i alla fall, du betyder allt för mig. Älskar våra samtalsämnen och att jag kan prata om allt med dig. Älskar att jag kan vara mig själv med dig och du är bäst helt enkelt, ily.<3

Robin - Du gör så jag orkar upp på mornarna, gör så jag klara av dagen. Du är så jävla bäst. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Även fast vi inte träffas ofta vet jag att jag alltid kan snacka med dig. Du har hjälpt mig mycket dessa år jag har kännt dig. Älskar dig bästa vänn<3

Julia - Vad kan jag säga? Du är min soulmate. Min andra halva, min bästa vänn. Hatar att vi inte träffas lika ofta nu som förut. Saknar dig jätte mycket. Du betyder allt för mig o vill inte tappa kontakten. Men det kommer vi inte! Det kommer alltid vara vi, alltid du och jag. Älskar dig för den du är puss på dig sötnos. Går med din hand i min, hela livet ut<3

Fanny - Åh vad jag saknar de gamla tiderna. Du får mig på så bra humör även när jag är sur, och du bryr dig, villket betyder hela världen för mig. Jag skulle kunna gå i eld för din skull. Kollar på alla gamla och nya bilder. Du är en sådan underbar tjej. Snygg som f*n och fattar inte varför inte du har någon kille för du har allt, utseedet och insidan. Love you<3

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-10-29 @ 16:54:33
URL: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0