Saker jag gjort idag....

Hej alla trevliga människor!! Idag har jag filmat en video, fotat till skolan, kollat på tv, städat huset, chillat, m.m. Har inte så mycket att säga förutom att jag har massa ideer som sprudlar i hjärnan men inget av de kan jag göra för jag måste städa klart och fota klart innan jag kan göra ngt annat. Känner mig fast, haha :p. I alla fall så ska jag väl fortsätta eller ngt liknande, min favorit låt, blir så himla glad när jag lyssnar på den :D Även fast den e en "depplåt" ;) Ska btw klippa mig i morgon också, vet inte om jag ska lägga in slingor eller vad jag ska göra med mitt hår... för fundera lite till hehe, vill göra ngn skillnad i alla fall :) puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0