Shopping med syster!!

Kom hem för ett tag sedan, har gjort mig i ordning o ska nu mål mina naglar och se på ett one tree hill avsnitt!! Har träningsverk i vaderna för jag har gått hela dagen i mina klackskor!! Blööh!! Har i alla fall köpt lite presenter som jag inte kommer visa här men har Jullas o halva Fannys julklapp kvar, har köpt hälften av Linneas och Sofia vet jag exakt vad jag ska köpa till henne!! Har bara mamma o pappa kavar sedan o har nog tänkt ut ngt som jag ska köpa till dem, köpte för övrigt lite småsaker som en bh, ett halsband och två läppstift!! Hanna i ett nötskal! Har i alla fall rensar mina bhar så förtjänar en till :D aja ska kolla på oth nu, hälsning till Linnea när hon läser detta, du är bäst!! puss!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0