Jag har tråkigt..

1. Hur gammal är du om fem år? tjutvå
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 167
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Another cinderella storie
5. Vem ringde du senast? Julia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nää, kanske inte - Robin
7. Vad är dagens planer? Plugga och träffa mina tjejor
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Onsdags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? kl. 7 ngt
13. Har du någon gång hittat en katt? japp, under min säng i den förtrollade världen.
14. Vilken är din favoritplats? Där jag är lycklig och mår bra.
15. Vilken plats föredrar du minst? trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hoppas på utomlans :)
17. Vad skrämmer dig som mest? mycket.
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Konstig fråga... antar det.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? en
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? Ben'n'jerrys, half baked
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, spara, ge bort, shoppa loss!
29. Tycker du om Kinamat? Älskart!
30. Tycker du om kaffe? Nej, det luktar bara gott :)
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? båda
33. Kan du spela poker? hyfsat
34. Tycker du om att mysa? Älskart ;)
35. Är du en beroendemänniska? ja....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min syster.. Annars Hittler
37. Vill du ha barn? Tror det men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och Smink!
42. Äger du dyra smycken? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? Linnea, Robin, Julia, Isabella, Fanny, Sara, Louise, Lee, typ alla jag känner :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Massa..... är väldigt klumpig
47. Vad har du för ringsignal? Den som alla iphones har...
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej, inte vad jag vet.
49. Flirtar du mycket? haha omedvettet har jag fått höra.
50. Vart togs din profilbild för din Facebook? Vid mitt köksbord :)
51. Kan du byta olja på bilen? Ja :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Samboken
54. Vad gillar du mest med ditt utseende? Mina ben :)
55. Vad tror du andra gillar mest med ditt utseende? Haha ingen aning, har fått komplimanger på mitt hår så antar det :)
56. Dansar du i bilen? alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någon läxa antar jag :)
59. När var du i kyrkan senast? I vintras.
60. Vilka personer utmanar du? Mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0