Brände mig nyss på min locktång.

Lockade håret och brände mig på locktången. Svider som fn. Tycker jag är så skicklig. Jag vet också att jag inte har varit så akriv på bloggen, och andledningen är för att jag har haft tusen med läxor och prov o redovisningar så jag har typ fokuserat på det och känt att jag inte kunde ha bloggat. I alla fall i lördags kom mina tjejer hem till mig och firade mig, en månad försent, det var askul i alla fall. Sedan på söndag så åkte jag Julia, Sofia, Carro och carros mamma och min mamma till kinateatern och kollade på Dirty Dancing! Den var asbra, älskar filmen även fast jag kom på att jag inte hade sätt början av den utan bara slutet. I alla fall köpte mamma dvd:n och nu har jag redan kollat på den 2ggr. Älskar den! Sedan måndag, torsdag o massa andra dagar så hade jag läxor och prov o redovisningar att bli klar med. Gick hem till Sara på tisdag tror jag det var o träffade Lee, Mille och Louise och vi hade kul. Har i alla fall fortfarande mycket att göra nu, har bokredovisning på måndag och har inte läst ut boken, har sam prov på onsdag, historia att lämna in och en svenska inlämning på torsdag. Livet äger. Ska i alla fall till sts idag för möte och skit. Ska bli kul!! Jag ska också träna med Linnea och hon ska sedan hjälpa mig med matten hihi. Sedan blir det mer plugg för fulla muggar. Puss på er! Ska göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0