Gjort fruktsallad.

Jag och mami har precis gjort fruktsallad. Yummie! Hade i banan, äpplen, päron, mandariner och sedan hade vi annanas och vattenmelon bredvid för sofia gillar inte annanas. Har ingen bra förklaring varför vattenmelonen ligger för sig själv, mamma har väl ngn bra förklaring. I alla fall gick jag inte till kl. 16.00 som vanligt tog bussen och tåget för skulle till doktorn och kolla upp mina födelsemärken och min hud om det var farligt. Hade något som heter Keratosis Pilaris sök upp det på google om ni inte vet vad det är(llr klicka på länken). I alla fall så slutade jag 12.30 och åkte till doktorn med mamma sedan åkte vi och storhandlade mat, super gott ! Ska ändra mina matvanor också så köpte lite nyttigare frukost och annat. I alla fall var det mysigt ^^. I alla fall så har jag massa med plugg så vet inte hur mycket plugg det blir i helgen, nu blir det käka fruktsallad och kolla på film, puss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0