En dag med syster!

Tjoo! De va länge sedan jag skrev något så tänkte skriva lite om vad ja ska göra idag, skriver från mobilen så jah. I alla fall så ska jag rensa min garderob, fixa min väska, göra lite matte käka lunch, sedan runt 12 drar ja o Syster till stinsen o sedan Sollentuna C för att köpa en present till hennes kompis sedan hem en promenad ska sy en sminkväska(visar mer detaljer sedan), och mer plugg! Känner mig taskig, dissade mina sötisar igår, vi skulle ha filmkväll men jag var tvungen o plugga :( får gottgöra dem någon annan dag, har såå mycket plugg o suger på att planera när det gäller o plugga... super snygga jeansen som satt perfekt på mig! Sved dock i plånboken eftersom jag sparar till språkresan i juli.. Får skaffa mig ett jobb som sagt, Aja puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0