Ej hunnit blogga.

Jag har inte hunnit tagit mig tid att sätta mig ner och skriva om min dag så tänkte att nu när jag inte har så brottom så tänkte jag skriva vad jag har gjort i veckan m.m. I måndags hade vi skriftligt Samprov, hoppas det gick bra, har inte fått tillbaka det än. Sedan åkte jag o pappa och kollade upp en sak. Lite privat så vill inte säga i bloggen. På Tisdag hade vi Svenskaredovisning och 2 Samläxor. Onsags hade jag en foto uppgift till Koskosen och Matte tal som man skulle göra, åkte hem pluggade och sedan träffade jag Anton. I Torsdags hade jag Historia läxa, sedan kom jag hem och bytte snabbt om till sköna kläder, ringde mina sötnosar och gick på promenad i typ 1 och en halv timme och vi snackade allt mellan himmel och jord och det var superskönt och helt jäkla underbart! Älskar mina bästisar!(tyck ja är töntig men de är mina bästa vänner... ;) hihi) Igår, Fredags hade jag en stor engelska uppgift sedan när jag precis kom hem kom Anton hit. Idag har jag planerna att jag ska med mina sötisar och shoppa, var superlänge sedan jag gjorde det och känner mig verkligen tvungen !!! Sedan har jag 1000 läxor att göra och så ska jag bara ta det lugnt. Har varit så stressad hela veckan så jag har vaknat kl. 5 på morgonen varje dag innan veckarklokan som brukar ringa 6 så det har varit lite jobbigt. Imrn ska jag plugga, träna kl. 11 med mina sötisar och sedan hem byta om och sedan på släktmiddag eller vad man nu ska kalla det för. Aja min nästa vecka är också jobbig men ska försöka att blogga varje dag, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0