Trötter.


Imorgon så ska jag antingen shoppa med Julla llr så ska jag rensa/städa/omorganisera min garderob.. Tycket det behövs. Jag har varit superduktig idag, pluggade till historia provet hela morgonen käkade och nu sitter jag och fixar bilder som jag sedan ska beställa, vill ha en fotovägg men det kommer inte funka så jag ska sätta upp bilder på min superfina garderob och innanför, på dörrarna, också. Har annars segat hela dagen och känner hur jag måste träna men pallar verkligen inte. Hittade jätte söta bilder från 2007 på mig, Fanny, Lovisa, Lee, Sara, Louise, Bella och Julia. Haha det är lite pinsamt faktiskt.. aja bilder ni aldrig kommer få se! Ska fortsätta med mitt jobb och sedan när Sofia har duschat ska vi göra tacopizza, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0