Känner mig gammal.

Har seriöst as ont i ryggen, kan inte böja mig ner utan att det gör ont. fml. Har ont mellan rebenen också som jag så fint förklarade men det kanske inte man fattade, aja. Det var brandlarm på skolan också.. ungefär 2000 människor ute på skolgården. Det var skit kallt o hade ingen jacka på mig men som tur var behövde vi inte vara där så länge typ 10 min. Har haft väldigt ont i huvet de sista dagarna också.. fml som sagt. Ska åka skridskor med skolan imrn, det är z-dag men eftersom jag är etta måste man göra/välja på en massa aktiviteter.. fml aja ska som sagt åka skridskor o har tvingat med Nicole också som var tveksam (a).. Men ska plugga nu och se om ngt kommer in i hjärnan. puss

I wish I was brave enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0