FML.

Sitter o har resurstid men kan inte sitta där jag egentligen ska sitta för de har inte slutat än så ska sitta här i typ 25 min mer och sedan fixa klart min tidning o sedan dra till friskis o svettis själv. Louise den skitungen ska träna på satz(?) och Linnea ska jag också träna med men måste bara komma på dagar o så, så jag tänkte att jag måste börja någon gång och om jag inte börjar nu kommer det aldrig ske. Mår inte bra heller har fett ont i mitten av kroppen alltså om man slår där hårt kan man tappa andan, vet inte vad det heter dock :$ Har också beställt filmer o fick ett sms om att de hade skickats så hoppas de kommer innan veckan är slut !! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0