Dagen:

Gick i skolan, hade Matte prov gick sådär, hoppas jag får E i alla fall. Slutade 4 och fick småspringa till bussen. Måste sett otroligt sexig ut... Nooot! Åkte sedan hem för att efter några timmar av Cogaurtown åka till Kista med Julla  o shoppa, köpte ett par jeans för 200:- och en tröja för 200:- och jag som lovade mig själv att inte köpa ngt eftersom jag sparar till språkresan, och det skret sig redan nu.. aja kommer bli bättre i alla fall, typ lägga undan pengar eller ngt. Brukar faktiskt kunna hanskas m pengar.
Helgens planer: Träffa Nicole, Fota till project, Träffa trion och kolla på mello(mellodifestivalen), träffa Robin och plugga som satan. ska i alla fall göra mig i ordning nu och göra mina övningar och ska väl gå å lägga mig llr ngt. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0