Maby they don't think you're perfect, but you are perfect to me.

Syster springer ut och in i mitt rum. Hon ska på Rihanna konsär tror jag.. det känns bra att jag vet var hon ska. Ska kanske träffa Linnea idag. Igår var det Halloween fest hos Fanny ! Hade skit kul, glömde dok min kamera väska så jag måste gå å hämta den idag... -.-' Jag o Louise ska börja gymma tillsammans också 2 ggr i veckan. Tror vi börjar efter höstlovet ! Känner mig fett taggad :D Är fett glad också för min nagel börjar sakta men säkert växa ut och tror efter jul eller ngt är den borta ;D. För er som inte vet så på sommarlovet (i mitten typ) så ramlade jag i en stentrappa när jag höll min systemkamera i handen så fingret klämdes mellan stentrappan och kameran så nageln vred sig och det vart ett hack i pekfingret, å nu har det typ läkt nu nästan. Men ska ta å rensa bilder... puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0