Träningsverk i magen.

Hej. Har träningsverk i magen. Inte kul! Hade gympa i torsdags och vi hade styrka b.la. magen.... aja kommer i alla fall få magrutor ;). I går var en både bra roligt och pain in the ass dag. Först på morgonen så klev ja i slask och mina strumpor vart blöta, sedan så störde jag mig på allt. Vart lite sur på min lärare, Nicole var sjuk vilket betydde att jag fick göra Svenskan själv, o de gick inge bra. Matten ville inte samarbeta med mig och va super trött, så spenderade typ halva lektionen med huvudet i boken. Sedan åkte jag hem för att jag trodde jag skulle hinna hem på 12 min vilket ja ej han så syrran tog gympa väskan o läxböckerna o jag väntade på 10 min den vart lite försenad, åkte till bandyvägen o väntade där i 10 min, den skulle komma 16.55 men kommer 16.53 så den åker förbi busshållplatsen för att jag satt på bänken, får lite ryck ringer Sofia medan jag går till Norrviken, får vänta i en halvtimme på att bussen sak komma och håller på att frysa fingrarna å tårna av mig, å jag har glömt mina hörlurar hemma så det fanns ingen musik. Stiger på bussen å åker till Kista för att träffa Linnea. Det ända positiva igår var att träffa Linnea. Annars sög den, och så gjorde jag en kompis besviken.... ännu mer yaay. I alla fall så mår jag bättre idag. Förutom att jag har träningsverk och lite panik över att svenska redovisningen ska vara klar på måndag och får inte tag på Nicole men hon sover antagligen. Nu ska jag gå ner för mamma ropade, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0