Nytt iphone skal!!

Kom hem o mamma o pappa har varit o hämtat ut mitt iphone skal som vart en skickad julklapp som ja nu fick!! Den är super fiiin ! :D kanske inte exakt exakt hur ja skulle vilja ha den men ändå, den va fiin^^, åkte med Sara till Sollentuna efter ja kom hem från kista, vi snackade mäst o vi kom på att vi inte hade träffats sedan skolan börjar vilket är typ ett halvår sedan(?) aja de va i alla fall kul att hon ringde, skulle träffa Robin men de vart inte så, efter sollentuna drog vi hem till Sara o chillade o snackade ännumer, ska va med henne o Danne på nyår också! Kan inte tänka mig att det är nytt år om vad då snart 1 dag! De är otroligt! Hade i alla fall askul! Kom nyss hem o ska göra mig i ordning o sedan får vi se va jag gör, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0