Trött.

 
Vaknade av att min syrra använde mixern... kunde i alla fall somna om och sedan vaknar jag av att mamma och pappa pratar högt. Jag är lättväkt som sagt. Har bara tagit det lugnt idag, har kollat på lite youtubevideos och kom nyss hem från en promenad med mamma, vi gick 4.47 km på typ en timma! Är så trött, kom hem och la mig på sängen. Har nu satt mig vid datorn och har verkligen ingen ork till någonting... borde rensa min garderob också men jag vet inte om jag orkar. Hade lite plugg också så har gjort klart naturkunskapen på morgonen och sedan glömde jag historian i skolan... väldigt smart jag vet. Är i alla fall jätte trött, ska i alla fall träffa Julla ikväll så ska göra fruktsallad tills dess för jag känner för att vara nyttig. Ska i alla fall vila lite mera nu, hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0