SUPER GLAAAAD :D:D:D:D:D:D:D

MITT PAKET FRÅN NELLY KOM IDAGG!!!
Har klippt mig idag btw, och är fett glad för jag fattade matten fett snabbt idag ! I alla fall, mamma kom o hämtade mig i skolan, sedan åkte jag o klippte mig och kollade på skor, åkte sedan till Barkarby men hittade inga skor. Bajs. I alla fall så käkade vi på Pizza Hut! Det var super länge sedan jag käkade där. I alla fall var det super gott, sedan åkte jag o mami hem och vi skulle då hämta upp mitt nelly paket på ica, men tydligen så stod det i smset att de bara hade skickat dem o jag hade kollat fel m.m. i alla fall var jag fett sur då för hade inte  hittat några skor eller fått mitt Nelly paket.. så när jag kommer hem och kollar på köksbordet så ligger det en nelly kasse så jag typ blir asglad! Fick vänta 2 veckor på att den skulle komma o det brukar ta typ 3-5 dagar, men på nellys hemsida stod det att det ändrade ngt med lagret därför toog det så lång tid. I alla fall så nu är jag super glaaad :D Ska i alla fall städa klart, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0