Shoppat med mamma!!

Har varit o shoppat med mamma, köpte en bh o 4 trosor, behövdes!! Kanske inte bhn då da men den var jättefin/skön!! I alla fall så vet jag inte om jag hinner blogga så mycket i helgen, på lördag så ska jag till min farfar som fyller 80 år på söndag!!! Sedan ska jag träffa Nicki om jag hinner, på söndag ska jag gymma, äta och plugga matte med Carro och Louise, sedan på kvällen ska jag träffa Robin :). Ska bli kul!! Å har bestämt med Julia att bi ska börja träna på torsdagar så är fett taggad!! Då tränar jag 3 ggr i veckan vilket är super!! På måndagar gymmar jag med Linnea och på torsdagar och söndagar gymmar jag med Julla!! I alla fall så ska jag ta det lugnt och kanske sätta på en film, världens bästa på bilden, puss på er sötisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0