Min mage låter o jag målar naglarna!!

Hej alla glada!! Har gjort klar den jäkla MSK uppgiften nu eller för ett tag sedan o sitter o målar mina naglar(bildkommersedan) i alla fall så har jag varit å tränat med Julia idag o tog de ganska lugnt, sedan kom min supersnälla pappa o hämtade upp oss jag åkte hem till mig och sedan gjorde jag mig i ordning, åkte till stinsen med Fanny, shoppade ett par svarta byxor på HM, inget annat *stolt* F köpte en stickad svart tröja som var superfin sedan lämnade vi tillbaka lite skrivblock o så sedan vart klockan mycket så vi åkte hem, kollade på inspelade Xfaktor program medan jag skrev min MSK uppgift, sedan kom mamma pappa o sofia hem så vi käkade middag o kollade på lite mer Xfaktor, skrev sedan klart min MSK uppgift, duschade o nu sitter jag o målar mina naglar :) ska fortsätta o sedan gå å lägga mig, ska gymma med Linnea imorn också, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0