Har haft en skit dag...

Har varit allmänt sur, haft ont i huvet o skakade i hela kroppen och kände mig svag på morgonen men kom till skolan i alla fall, hade sovmorgon till 11.35 så började med bajs matte. Vi var tvungna att få bestämda platser vilket sög... Men satt nära min kompis så de va okej i alla fall, sedan käkade jag med 2 övertrötta tjejer, Carro och Anna, och vi satte oss med 3 andra. Sedan gick dem o vi 3 satt kvar. Fick lite energi så jag tog Annas matkort för hon skulle hem så vi kutar från matsalen, förbi kafeterian, till skåpen för att gömma oss men det failade. Anna gick hem och jag och Carro tråkade,sedan hade jag medier, samhälle och kommunikation så jag gick till klassrummet för en viss tjej, host Nicki host var sen, i alla fall så kom hon efter ett tag men läraren hade inte kommit så vi väntade en kvart och sedan gick vi och sökte upp Charlotte som hade hål och vi störde hennes pluggande så vi gick till media salen och Redigerade bilder till lektionen efteråt men de var så jäkla irriterande... Lackade stort haha men de fick mig på bättre humör i alla fall så de e bäst :* har pluggat lite hemma nu å så så jag ligger i sängen å ska snart sova :) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0