Gårdagen

Asså igår började det med att jag hade sovmorgon, tog mig år å bestämma vad jag skulle ha på mig lovar att de tog typ en halvtimma! Sedan så skulle jag käka frukost, häller mjölk över hela mina kläder, blir tvungen o byta, vart fett sur... Sedan får jag kuta till bussen så blir bussen sen... Men kommer i tid i alla fall, upptäcker att jag har läxor/redovisningar i 4 av 6 ämnen, så jag lackade lite. Annars var gårdagen okej, min moster o hennes man kom hit på kvällen för de skulle hämta en garderob av oss så de stannade å käkade med oss, de vart inte så mycket plugg men de var kul o träffa dem, har inte träffat dem efter England! Aja ska gå upp nu göra mig i ordning o se om jag hinner plugga lite innan jag måste gå till bussen! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0