Ligger i sängen...

Nästa gång jag målar naglarna ska jag måla nalle puh, eller försöka i alla fall, ska visa Nicki att jag kan!! Har jobbat matte fram tills nu!! Ligger bara efter med 10 tal nu!! Känner mig fett stolt, brukar aldrig kunna koncentrera mig på ngt på kvällen så är lite stolt över mig själv!! Hade skolfoto idag också å det vart okej ändå... :) sedan utvecklingssamtalet som också gick bra, jah o Pernilla utnyttjar snapchat till fullo!! Alla borde ladda ner!! Det är skit kul! Kollar på Gossipgirl på tv o vill ha alla dvder!! Ska önska mig/köpa :D har fotat idag också, vet dock ej om jag lägger upp dem senare, njut av de vackra egobilderna tills vidare, puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0