Dagen;

Träningsverk som fn i kroppen... Gymmade hårt med Carro igår, idag så hade vi bar massa jobbiga lektioner, bläääh!! Men var ändå på bra humör, somnade dock på 2 av mina lektioner :$ vet inte vad det är med mig men ska lägga mig nu direkt efter detta inlägg är klar!! Behöver sömn. I alla fall skulle jag ha tränat idag med min fina flicka men vi träffades bara ist o bestämde oss för att träna på onsdag ist, ska i alla fall plugga på matten sedan för har prov på onsdag.... Orkar inte..... I alla fall så shoppade vi o pratade som vanligt, köpte liiite saker... Hehe, i alla fall så tappade jag min mobil i golvet så när jag skulle skriva in lösen vart de fel 3 ggr så puk koden kom upp, fick låna Linneas mobil så ringde jag pappa å skit men han var inte hemma, aja de är i alla fall fixat nu, ska sova nu, puss sötisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0