Gud vad lite kärlek kan göra! Har de bästa vännerna!

Fick jätte mycket komplimanger idag!(enligt mig) Vart så glad, jag har så fina vänner!! Sofia, Pernilla o Sandra kärlek till er!! I alla fall så skulle jag ha redovisat idag men de vart inte så.. Hade typ 5 min på oss att göra en 15 minuters redovisning, så ska göra det imrn på andra lektionen, sedan sista lektionen har jag book talk om Big mouth and ugly girl, hoppas det går bra!! Och imrn är det freeedaag!!! Är grymt taggad!! Måste fixa ett block till historia också! Undrar om jag har något hemma... I alla fall är det en super bra dag ska träffa mina bästa vänner i helgen så är fett taggad!! Har inte sett den på typ över 2 veckor!! Galet!! Har nuss hoppat omkring o dansat i köket... Pappa undrade vad jag hade ätit..... :$ Aja ska gå tillbaka till att öva på min härliga redovisning, puss på er allisammans!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag älskar dig! <3

2012-11-15 @ 21:14:18
URL: http://aalgelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0