Sängen.

Jag har har typ massor att göra idag, gymma med Julla o kanske Bella tror jag, sedan ska jag plugga som ett fån, baka tigerkaka för jag är sugen på sockerkaka, måla naglarna, sedan hjälpa till hemma med lite saker!! I alla fall så ska jag gå upp snart.. Ska packa väskan o käka frukost, halsen dödar mig men jag ska verkligen gymma idag!!!!!! Har inte rört på mig på evigheter om man inte räknar med idrotten i skolan. Lite om gårdagen då da, vi satt i typ 40 min o snackade innan vi började se the notebook, den var jätte bra!! Jag grät till filmen Bullied men inte till denna, konstigt tycker jag... Aja den var sorglig i alla fall. Ska nu gå upp... Puss på er! (fredags bild)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0