Upptäckte ny att klockan var 4 när ja vakna...

Fml... Aja kan gå upp lite tidigare än sex och ducha så hinner ja säkert plugga också har samprov muntligt nu på morgonen, är super nervös o kan typ inget...
Jag går på Rudbeck tror jag har nämnt det förut i alla fall går jag linjen Estet Media och vi gjorde musikvideos i period 1 och nu så har vi blivit nominerade att vara med som bubblare (ettor som har gjort musikvideos) vilket är spännande o skit skämmigt och läskigt.. Aja ska bli kul det börjar kvart över 4 så vet ja inte när det slutar tror 7 llr 8. Jag heter tydligen nackström och inte Nacksten... Det känns bra.... Eller... Aja puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0