Lycka till hundra!

Lite om gårdagen då, var lite för strässad och jah.. jag han inte blogga som sagt. Ska fixa bloggdesignen jag vet, ska bara ha bilder å insperation så funkar det nog bra, hehe ;)

Åkte till skolan, kom dit fett tidigare än alla andra och de har stängt av korten så jag kom inte in i rummet där vi skulle vara.. vart sur, men sedan kom Charlotte och min dag var räddad haha XD I alla falls så va vi där först så vi gjorde i ordning bordet så vi kunde fika, sedan snackade vi, tog gruppfoton, gick ner till aulan där det var en timmes uppträdande m.m. Sedan så gick vi upp för att få tag på våran film som vi gjorde på videolektionen för superlänge sedan, det tog ett tag för vi hittade den inte först, haha XD. Vi mötte Emilia och Anna utanför skolan och sedan åkte till sollentuna c och köpte mat till grillningen och engångs grillar. I affären mötte vi Molly och Sofia och de hänkade också, så åkte vi till edsbacka och satte oss utanför på gräset för att det var några som satt i lusthuset utan glas, vet inte vad det hetter men i alla fall XD. Sedan började småregna så vi satte oss i alla fall i lusthuset, och sedan efter typ 5 min så vräkte det ner haha XD Frös som fn men det var bra tillslut och korven o marsmallowsarna vart asgoda XD. Vi var där ett ganska långttag sedan när solen kom o allt så gick vi till sollentuna och mötte upp Mia som hade stukat foten, och vi satte oss vid restaurangerna och typ snackade o sedan gick en efter en tills det bara var jag, Mia, Sofia och Molly kvar så då drog vi oss hemmot.
Kom hem och käkade macka, åkte till Marisa och jag Charlotte och Marisa gick o handlade godis, chips, ostbågar och läsk, sedan kollade vi på 2:a Harry Potter filmen som jag sa förut tihi, och sedan åkte jag hem o typ sov.

Ojdå.. Lite väl beskrivet kanske haha menmen, läs om ni orkar ;) Har nu en lisa som jag ska beta igenom innan dagens slut, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0