Gårdagen och idag.

Igår så skulle jag gymma med Julla men det vart inte så, istället filmade jag in massa med filmer, forever alone, haha. Och sedn på kvällen träffade jag Filip. Idag så åkte ja och rönkade min rygg och sedan skutsade mamma mig till stinsen och vi käkade lunch och väntade på att Julla skulle komma till centrum så vi gick o kollade på skor som jag måste ha, köpte ett par coola stövlar och ett par balerina liknande skor, visar sen.
Gymmade sedan med Julla och Sara såg oss så hon kom o hälsa, ska träffa henne imrn typ :D. Efter träningen kollade vi i affärer och sedan åkte vi hem. Kom hem för ett tag sedan å ska duscha och sedan laga middag tihi, efter middagen kommer Isabella och Julia hit o vi ska baka :D. Långt å tråkigt inlägg jag vet. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0