Förlåt för dålig bloggning.

Åh.. Känner mig så taskig som inte bloggar, inte för att det är många som läser min blogg men ändå ;) I alla fall så igår träffade jag Matilda och vi snckade en massa o kollade på tv, gick sedan hem och åt och sedan kom Robin hem till mig, vilket var kul för har inte träffat honom på typ 2 veckor, söt kille, världens bästa vän<3 I alla fall gjorde vi chokladsmet, men vi orkade inte göra cokosbollar så vi käkade smeten ist, det stod på receptet på internett att man kunde ha i appelsinjuice vilket vi hade. Det var äckligt kan jag säga. I alla fall så kollade vi sedan på 2 filmer, vi har typ kollat igenom alla mina filmer som jag har... förutom 3 typ haha.
Träffade Sara och Louise idag, jag o Louise möttes upp på bussen och vi åkte till Saras jobb, vilket tog oss 1 och 1/2 h vilket var okej haha, sedan åkte vi till polisstationen för hon skulle skaffa pass, vi satt i 2 h och väntade, sedan vart det krongel och det slutade med att hon skulle komma tillbaka en annan dag, så vi åkte hem till Lee och hade kul. I alla fall kom jag hem tidigt för var tvuungen att vara hemma. Sitter nu och tråkar. Har inget att göra, har ingen ork att gå å lägga mig heller. Smart som jag är. Sitter o kollar runt på youtube, och imrn ska jag träffa min skitunge!! Har inte sätt henne sedan skolavslutningen så saknar henne, Nicole btw ;) Får se vad vi hittar på!! Ska blogga mer nu på sommarlovet, är bara så lat. Aja, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0