Ska snart lägga mig... snart...

Vet att jag inte har bloggat men har inte riktigt kommit in i det dagligande bloggandet eftersom att blogg.se appen inte funkade på mobilen vilket är där jag typ bloggar jämt... Men men i alla fall så har jag typ packat de senaste dagarna, och idag var inte mig dag. Har varit sur o grinig med mera, så om FJllrB läser detta, srry. Är supernervös eftersom jag åker iväg 3 veckor på språkresa, har inte gjort ngt sådant tidigare utomlans. Saknar redan mina kompisar och kommer inte äns få se dem på typ 4 veckor llr mer för att de är borta :( sad face. I will be going to Brighton, and Im not so good att English but im there for to lerarn. Den där meningen sög säkert helt fel också men orkar inte bry mig, man kanska kan försöka läsa vad jag menar i alla fall, är små trött så ska gå å göra mig i ordning och sedan gå å lägga mig, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0