Skola på en lördag.

Gick upp tidigt för att gå till skolan, det är ju öppet hus på skolan så därför var vi tvungna att gå dit men vi hade bara halvtimmars lektioner och hade hål också i 40 min vilket var jobbigt men klarade det. Skulle åka hem med Fanny å såklart så har den redan gått å vi var lata så vi väntade 1 h på att direktbussen skulle komma. Kom sedan hem o bestämde med Fanny o Julla att vi skulle se på bio, så kl 18.30 ska vi se New Years Eve, VILL SE DEN!! :D o säkert särstavning men pallar inte bry mig, ringde Louise när ja kom hem också å vi ska träna på Måndag eftersom att vi är lediga :D. Efter det så kom jag på att jag hade lovat mamma att jag skulle baka bröd med henne så då har vi gjort det nu å känner mig glad, även fast det var skola idag så är det den bästa dagen på länge ! Älskar mina sötnosar ! Ska packa väskan o se så jag har pengar o lite bildbombning kommer, hehe :$ (älskar sista bilden)
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0