Gamla bilder.

Ska som sagt beställa bilder o sitter o väljer ut vilka bilder som jag ska ha, och hittar super gamla bilder när jag Fanny och Julia är super små hahah, eller det var vär 6 år sedan llr ngt, vet inte om jag får lägga ut bilder på dem när de är så små så hoppar det ;) Fick en bild av julla igår där jag fanny å hon var supersmå på med våra gosedjur haha, det vart min nya skärmlåsbild ;) I alla fall så sitter jag med historian också som ska bli klar idag llr ngt. Ska också försöka rensa min garderob också om jag orkar... ska också träffa Robin idag tror jag, det var fett länge sedan vi träffades typ, aja ska fortsätta med bild rensandet puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0