2011


Januari: Firade nyår med Sara och Lee, vart mer intresserad av smink m.m.


Februari: Återträff med konfagänget hos Louise, vart sminkad på make up store.


Mars: Sofia "modell" fotade mig.


April: Jag, Fanny och Sara fyllde år, födelsedagen spenderades med dessa sötnosar o piknik. Sofia spelade match i Göteborg.


Maj: Jag hade födelsedags fest och sedan Fanny(bilden från fannys fest), Vart modellfotograferad med Louise på The studio.


Juni: Gick ut 9an, Bells fyllde år och hade fest, spenderade tid på sommarstället med kusin.


Juli: Åkte till Mallis.


Augusti: Åkte till Fannys landställe. Började gymnasiumet.


September: Hade mycket fotolektioner.


Oktober: Julla hade sin sena födelsedagsfest ! Fotade mina tjejer. Halloween fest.


November: Tog egobilder.


December: Fotade med Nicole i studion, julafton hos farmor och farfar, firade nyår med Daniel och Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0