Träffade Batman igår!!<3

Hade super kul igår!! Träffade både Linnea o Robin, mina bästa vänner tihi!! Ja o Linnea åkte till kista o käkade o shoppade, köpte 2 nagelack som var ojla o stärkande ^^ skulle köpt ett par skor också men såklart så ska dem va dyrare än vi trodde.. Vi trodde de kostade 200:- när de kostade 599:- skit surt!! Men men, vi käkade på donken, tjockisar vi är!<3 sedan skulle jag till tandläkarn... Gick skit. Sedan skutsade mamma hem mig O ja messa Robin, å så kom jag hem gjorde mig i ordning o sedan kom han hiit ^^ typ städade mitt rum medan han låg i min säng. Hade roligt i alla fall, efter det kollade vi på en halv film för Robin höll på å somna... Skitungen som dyngnar o skit innan skolan börjar -.-' smartypants lixom, ska i alla fall träffa Nickipricki idag!! Vi ska bada om det blir fint så hoppas på bra väder ^^ ska nu gå upp, har lite saker att fixa, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0