iPad!!

Sitter i min säng o skriver från min nya ipad som vi fick av skolan!! Musikarna i våran "grupp" fick ipads men inte vi, för de ville testa på en liten grupp men nu har alla media elever o sam-media fått en ipad vilket är skit kul!! I alla fall så planerna är idag å träffa Fanny, om hon svarar att hon vill annars så ska jag beta av min "att göra lista. Ska lämna in min mobil på lagning, mittenknappen har slutat fungera, super jobbigt! Ska sedan skriva cv o leta upp alla papper till de. Tror jag har kastat vissa vilket inte är så bra... Sedan ska jag storrensa hela mitt rum o bara ta det lugnt. Det sista kommer inte hända :D. I gå så började jag skolan vilket jag tror jag inte ha sagt, men men, började 12.15 Så jag chillade på morgonen, satt framför datan och så. Sedan åkte jag till skolan, fick information av min mentor å så, sedan hade vi en föreläsning av Henrik Fexeus från som tydligen hade varit med på programmet "hjärnstorm" hans föreläsning var jätte intressant. I alla fall så åkte jag sedan till Sollentuna, sa hej då till Charlotte o Nicki, väntade på bussen å åkte till stinsen för att möta upp Julia o hennes syrra. Jag gjorde en ganska stor shopping... Llr snarare mycket pengar eftersom jag har spenderat så mycket den senaste veckan o i Brighton också, i alla fall så köpte jag ett par svarta jeans som jag verkligen behövde på Bikbok, o de hade etterbjudande så om man köpte ett par byxor fick man en tröja under 200:- på köpet, så det var super!! Sedan köpte jag en ring, och 2 halsband på gina för de va rea, de kostade typ 10 kr st. De va typ de, ändå mycket saker!! Min plånbok börjar bli tom hehe, ska snart ta shoppingförbud. Kommer inte funka men ändå. Ska nu gå ner å typ käka frukost o sedan börja beta av min lista. Srry för långt inlägg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0