Äntligen hemma!!

Charmig bild på mig och fisen. Kom hem igår men var dötstrött. Har nu packat upp hela dagen och bara tagit det lugnt, är så himla trött! Fick superfint av Linnea sötisen, började fan böla. Hej jag är trött. Ska träffa min bebii på Tisdag, längtar!! Har shoppat som en tok! Har super mycket, kan lägga upp bilder på det sedan. Är i alla fall så lycklig för alla nya vänner och alla underbara människor! Kommer sakna ihjäl dem!<3 Ska i alla fall träffas i oktober när det är reunionparty(stavning?) så det är mo 70 dagar skulle jag tro om jag inte har räknat fel. Har saknat Svensk mat så mycket!! Fick paj till Lunch och tacos<3 till middag. Älskar tacos! Ska bara ta det luugnt de sista dagarna innan skolan börjar på Fredag. Ser inte fram emot det alls. Förutom att få se alla människor igen. Åh imrn ska jag träffa Matilda och Robin!! Har inte sett Robin på år och dagar känns det som :( saknar min plutt. I alla fall så ska jag nu käka glass och kolla på footlose, eller honey2 beroende på om jag eller Sofia vinner diskutionen om vilken film... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0