Bästa födelsedagen!

Är så himla lycklig att jag har så fina vänner, är typ avensjuk på mig själv, om det nu går! I alla fall så vart jag "väkt" på morgonen av mamma och pappa sså jag gick o väkte Sofia och hoppade ner i hennes säng. Vi väntade medans M och P kom upp med frukost o presenter. I alla fall så öppnade vi dem snabbt, visar sedan var jag fick, men är så himla glad! Vart super nöjd. Sedan kommer jag till skolan, och då så vart det lite fail för Charlotte sitter och gör i ordning mitt skåp haha, satte mig på en bänk medans hon gjorde det i ordning, Nicole och Marisa var också med på det, bara det att Marisa kom senare llr så var tåget sent, och Nicole var sjuk. Med det var super kul i alla fall, dock gjorde Charlotte så dom sjöng för mig på Engelskan... det var lite pinsamt o typ vart tomat men whatever. Dagen gick hyffsat snabbt i alla fall. Vi åkte hem till mig i regnet, bytte om och började med pankakstårtan, sedan kom mamma hem och var supersnäll och gjorde pankakorna, ja gjorde tårtan, Sofia och Fanny kom hem och sedan Julla och Bells. I alla fall hade vi askul, i alla fall jag och fick presenter av Marisa och Charlotte de var supersnälla som köpte åt mig !! Har så fina vänner!! Vi spelade sedan spelet jag fick av Charlotte och det var askul. Jag, Marisa och Charlotte visade sedan upp/övade våran dans som vi ska visa upp m.m. och jaah! Den bästa födelsedagen i alla fall. Ska nu gå å lägga mig, har släktfest imrn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0