Vaknade fett tidigt...

såklart... när man inte ska upp tidigt vaknar man tidigt men det är skönt, ska ändå plugga idag å det är bra att börja på morgonen eller tidigt. Inte för jag tror att jag kommer plugga menmen får väl tvinga mig själv. Var men Linnea hela dagen igår också, skit kul ! Fröst upp skit tidigt på morognen och käkade frukost på donken sedan gick vi till stinsen, åkte hem käka åkte till kista träffade Sofie, Edvin, Louise och Sara på bussen också. I alla fall så shoppade vi o sedan satte vi oss på doken. Hahah Linnea har dåligt inflytande på mig, har handlat för mycket hehehhe. Ioförsej har jag dåligt inflytande på henne också menmen (a). Hade världens bästa dag igår!! Ska träffa Julia och sedan Robin på kvällen, måste typ plugga också, vill inte, hatar prov. Har också haft sönder min stol. Det känns bra, det går i alla fall att sitta på (A). ska gå ner och äta frukost nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0