I hope I get you for christmas.

Hej. Har massor att göra men ingen ork alls! Det är sjukt. Saknar dig otroligt mycket bby. Är sjukt strässad också, vilket inte är så bra för de slutar med att jag inte gör ett skit. Ska slå in de sista Julklapparna idag ! Jag måste göra det snark. Det känns inte som jul än.. tycker det är fett sorligt. Men hoppas de blir lite mer julstämning när granen kommer upp och allt blir mer "juligt". Har också satt mig i en knipa som jag inte vill sitta i men jag får skylla mig själv. Ska ta hjälp av mina bästisar imrn, vi ska skypa :D är fett glad för det, älskar mina vänner. Puss på er ! Men nu måste jag göra allt på min lista, kanske skriver ett godnatt inlägg, puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0